Tuesday, 18 June 2013

HOLIDAY

The holiday had started for about 1 week. Yup. Exactly 1 week. Aku dah merayau ke merata alam dah. Penat tak terkata lah kan. Hari Selasa balik dr Shah Alam. dah 1 hari punya penat ke sana sini sebelum sampai rumah. Hari Rabu sibuk dengan urusan family. Hari Khamis tengok movie dgn BFF. Kawan kawan masa kat MRSM dulu. Cerita 'PECAH'. Hari Jumaat dah pg jalan2 kat Genting Highland. Punya la penat berjalan+sakit kaki,balik tu semua dah tak terkata apa dah. Hari Sabtu sampai hari Isnin jalan Melaka. Badan dah penat sangat dah. Hari ni dah takde plan nk pg memane. Badan nk recharge. ;)







BFF ;)

Cable Car




Sayang korang semua.. ;)
Seronok pg Genting walaupun tak cukup korum berjalan jalan. One day akan cukup. In Shaa Allah. ;)





Takde Motif -,-
Cousins : abang,adik,kakak

Air dan Batu ;)



 Seronok pergi jalan-jalan. Melaka, Gunung Ledang, air terjun. Tempat tu cantik sangat. Hoping that I'll be there again soon. ;)



Thursday, 6 June 2013

THE ROSE



When the night has been too lonely
And the road has been too long.
And you think that love is only
For the lucky and the strong.

PELANGI


Kadang-kadang, Allah sembunyikan matahari.
Dia turunkan petir dan kilat.
Kita menagis, tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari.
Rupanya, Allah nak bagi kita pelangi.
Bersabarlah dengan segala ujian. :)

#Pelangi yang cantik muncul selepas hujan.

Sunday, 2 June 2013


191502062013

When we get hurt, chill. Leave everything behind, move forward, never turn back. Look for things that'll make us feel happy. :)